30 Eylül 2014 Salı

YATIRIMSIZ YENİ BAŞLAYANLAR 1

Merhaba arkadaşlar.
Günümüzde internette bildiğiniz üzere birçok para kazanma siteleri, yöntemleri var fakat bunların hepsi de emek ve sabır isteyen işlerdir.Bu noktada önemli olan emeğinizin boşa gitmemesi.
Marketglory bu konuda 2.5 yıldır aktif oyuncularına güvenilir bir kazanç sağlamaktadır.
Gerçekten sabır ve emek vererek güzel kazanç elde eden birçok oyuncu  var.

Oyuna Başlangıç

Oyuna yatırım yaparak veya yatırımsız olarak başlayabilirsiniz.Genellikle birçoğunuz yatırımsız başlayacak.Bu gerçekten garip. Söz konusu iddaa olunca hepimiz para yatırmayı biliyoruz ama iş bu oyuna gelince neden yatırım konusunda güvensizlik oluyor gerçekten anlamış değilim.
Siz hile hurda yapmadıkça gerçekten isteyerek bu oyunu oynadıkça paranız kesinlikle içeride kalmaz arkadaşlar.Emin olun oynarsanız o paranın fazlasını kat kat çekersiniz. Bu seviyeye gelmiş bizim ülkemizden dahil birçok oyuncu var.Oyun içinde onların kazandıklarını da görebiliyorsunuz.

Yatırımsız başlamanız kazanma sürecini biraz daha uzatır.
Tavsiyem 20 Euroya 100 experience paketini alın ve böylece 3 ay öne geçmiş olursunuz.
20 Euroya 100 XP paketi için bilgi için tıkla !

Yatırımsız başlayanlar için neler yapmaları gerektiğini anlatacağım.
Size ilk başlarda karışık gelebilir ama resimlerle güzel bir biçimde anlatmaya çalıştım.
Belirli bir süre günlük fight ve work yaparak para kazanacağız.
Yani her gün bunları yapsak yeterli.

Oyun fazla zamanınıza almıyor. Aşağıdaki resimleri dikkatle okuyup takip edin.
Umarım anlaşılır olmuştur.
Bunların ne olduklarını aşağıda ayrıntılı olarak yazdım.

Belirli bir miktar para biriktirmek için günlük olarak yapmanız gereken temel olarak iki görev vardır. 
Bunlardan birincisi 

Fight


Günlük 10 tane fight'ınızı yapmak için aşağıdaki yolu izleyin.

Adım 1) Fight sekmesine gelin ve Referral Fights' a tıklayın.


Adım 2) Aşağıdaki gibi açılan sayfada Attack Butonuna tıklayın.


Adım 3) Aşağıdaki gibi açılan sayfada Attack now butonuna tıklayın.


Adım 4) Aşağıdaki resimde de gördüğünüz gibi 10 dakikalık bir süre geri sayımı başlar.

Adım 5) 10 dakikalık süre sonunda fightımızı bitirmiş oluyoruz ve böylece enerjimizin yüzde %10'u kadar TRY geliyor. Enerjimiz de %10 azalıyor. Her gün 10 tane fight hakkınızı arka arkaya kullanın. Yani bir an önce fightları bitirin.
Günlük olarak  yapmanız gereken ikinci görev ise
Work


Work(İş) yapmak için aşağıdakileri sırasıyla yapın.
Adım 1) Work sekmesine gelin ve Workplaces'e tıklayın.

Adım 2) WORKNOW butonuna tıklayın.
Adım 3)  WORK NOW' a tıkladıktan sonra üstte 10 dakikaya yakın bir gerim sayım süresi çıkacaktır. Süre bitince günlük work(işinizi) yapmış olursunuz.Work 24 saatte bir kez yapılır. Bir sonraki work için 24 saatin dolması gerekir. 

!!! Her gün 10 fight ve 1 work  yapmayı unutmayın. !!!


Beni ekleyebilirsiniz. Refim olanlara her türlü konuda yardımcı olacağım hep birlikte kazanalım. Emeğimizle kazanmak için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder